Pozitív gondolatok reggelre!

Pozitív gondolatok reggelre

Publikálva Kategóriák: napindító gondolatok

Pozitív gondolatok reggelre

A reggeli pozitív gondolatok ereje felbecsülhetetlen. Nézzük meg néhány lépésben, hogyan töltheted meg napindító reggeled pozitív gondolatokkal. Azt mondani valakinek, aki maga alatt van, hogy ugyan már mosolyogj, nézd milyen szép a világ a legtöbbször nem elég hatékony. De jó is lenne, ha egy mondatunkkal, varázsütésre jó kedve lenne mindenkinek. A depresszió szerű állapotok, illetve mindazok az élethelyzetek, amikor semmi sem jó, kimerültek vagyunk, és szorongunk, mindig segítségért kiáltanak. Mindig kis lépésekkel kezdjük, és hamarosan látni fogjuk a javulást! Minden reggel egy új nap kezdete, új lehetőségekkel! Az ébredés, és az ébredést követő rituálék indítják el a napunkat, és határozzák meg egész napra a hangulatunkat.

Napindító tippek a boldogabb mindennapokért:

  1. Keljünk kicsit mindig korábban, mint azt amúgy tennénk. Amíg a család még alszik, van néhány csendes reggeli percünk, melyet önmagunkkal tölthetünk. Ezek az “Énidők” fontos részei lesznek életünknek egy idő után. Megtapasztaljuk ennek az építő erejét, a saját csendünkben, vagy éppen a saját hangzavarunkban.
  2. A reggeli énidő jó ha csendes, vagy hallgassunk halk zenét. Ébredés után, ne kelljünk fel rögtön heverésszünk az ágyban még néhány percet. Ezekben a percekben töltsük meg pozitív gondolatokkal az aznapot. Gondoljuk végig, hogy mi mindent fogunk csinálni aznap, és az miért lesz jó. Csak azokat a dolgokat vegyük végig, amelyek örömöt fognak okozni nekünk. Például, hogy mi visszük a gyereket az iskolába, így együtt töltetünk néhány percet beszélgetve, míg az iskolába, óvodába érünk. Búcsúzásnál a gyermekünk ránk mosolyog, és ezt a mosolyt visszük magunkkal a munkahelyre. A munkahelyen finom lesz a kávé, vagy érdekes feladat vár ránk, vagy kedves kollégák, kolléganők… A munkahelyre menet elmész egy kert mellett, ahol szép virágok vannak… vajon kinyílt már az a rózsa, ami tegnap még csak bimbózott? Ilyen, és ehhez hasonló pozitív gondolatokkal töltsük meg az elménket, a testünket az ébredés pillanata után, minden nap.
  3. Figyeljük meg napközben, a pillanatokat melyeket előre elképzeltünk, és éljük meg teljes egészében. Persze minden napban vannak kevésbé tetsző részek, de ne ezekre koncentráljunk, ne ezek legyenek a hangsúlyosak, és egy idő után, észre fogjuk venni, hogy több a jó dolog az életünkben, mint a rossz.
  4. Miután megtöltöttük pozitív gondolatokkal a napunkat, ha szoktunk meditálni, meditáljunk. A reggeli meditáció, mindig kicsit rövidebb, és éberebb, de ha tehetjük, ne hagyjuk ki, fontos napindító, mely erősíti bennünk az előre eltervezett pozitív történéseket.
  5. Aki szívesebben mozog ébredés után, nekik a jógából ismert napüdvözlet gyakorlatsort ajánlom, átmozgatja a testet, beindítja a keringést, és az energetika folyamatokat. A napüdvözlet gyakorlatsorból 3 teljes kör elvégzésével is már sokat tettünk önmagunkért. A napüdvözlet gyakorlatsor végén pár pillanatig csendesedjünk el, és figyeljük meg a hatásokat.
  6. A reggeli énidő, meditáció vagy jóga után készítsünk egy finom teát, vagy kávét, reggelizzünk, és lelkünket is készítsük fel a napi feladatokra. Ha előre számba vesszük a napi kötelezettségeket, és mellette a napi örömök is megjelennek, könnyebben indul majd a napunk, az énidő tartalmassá teszi a reggeleinket, és ha rendszeresen gyakoroljuk, észre fogjuk venni, hogy egy idő után már mosolyogva ébredünk! Higgyünk a pozitív gondolatok erejében, és legyünk kitartóak, az eredmények meg fognak érkezni hozzánk!

 

(Ha orvosi kezelés alatt áll, illetve súlyos depresszióval, vagy egyéb betegséggel küzd, kérje orvos segítségét!)